Thursday, September 4, 2008

Taman Similajau


Spent a public holiday on 1st August ba Similajau...Pegi kin on Sunday lemai ngau member2...Bala udah booked 2 chalet ndur bemalam....BBQ selemainya and kebetulan malamnya birthday Wan...Tang nadai mukai2 ari ujan lebat ujung lemainya....Nasib cukup manah laban utai ka di BBQ udah tembu magang....Malamnya alu berengkah makai and ngirup mimit2....Belagu ke Happy Birthday ngagai Wan...bala berengkah tinduk jam 11.30pm laban jamah ujan ke udu lebat..

Similajau cukup manah ndur bejalai ba Bintulu ditu...Chalet sebuah semina RM75 and bc 2 bilik and setiap bilik ngembuan 2 katil...Cukup convenience ndur outing muai lelak udah kerja seharian...Nti bc ari, bejalai meh ngagai Similajau...Tambah mega bc alai ndur BBQ ke udah disedia bala management ia....Tang anang nda bejimat nti ngelaw sungai ke bc dia laban ditemu cukup mayuh BAYA/JAGO...Some pictures of Similajau for your eyes...

6 comments:

bibie said...

Apu!! lama udah enda ke similajau dah setahun lebih aku pulai ke Bintulu bedau meh bisi ari kia. Dah berubah aja rupa Similajau nya peda aku, nyau manah. Suba enda entu d jaga org.

Dom said...

bibie - nda tentu berubah tmpt nya tp nyau manah mimit la..tambah mega sunyi mimit...

Hidney - Buli ba klaw Kaw!haha

-f-l-o- said...

Sepuluh taun udah aku nadai kin kini... bendar promote ngagai orang luar, kediri empu nyau ulih di itung berapa kali kin.

Ok lah. Pulai tu ila aku mai kitai Q din. Ulih aku muka butul ari sekotlen. Chewah. Mintak puji. Mayoh jako mak aku legi. Wakakakakkaaakkaka.

Dom said...

Flo:Apuuuh..sigi di anti kami ditu ai ari sekotlen flo...Nda cukup tapak tangan, sungai kemena kami tadahkan...hahaha..Psttt Flo, Ibuk sigi mayuh jako, tang cukup terperindang ngau jako ia nya..sunyi nti nadai ia..hahaha..

-f-l-o- said...

Har har har. Melampau nyau sampai menadah sungai kemena. Kira set la tu. Enti aku bebai ka butul ari sekotlen ila, nama dik jual aku. 'Neil ngasoh mai mayoh-mayoh' ko aku. Har har har.

Dom said...

apuuu flo..anang aa..panas telinga legi..hahaha