Sunday, January 11, 2009

Ujan Ujan Ujan

Nadai ngetu-ngetu ujan ba menua Bintulu seudah tahun baru 2009 tok...Tiap-tiap malam sigi semampai ujan...Nyau jarang-jarang meda mata panas...Aktivi pun mayuh enda bejalai laban ari ke semampai lembab...Paling teruk malam ari enam tok tadi..Ujan besai beserta ribut ke balat udah nuntung menua Bintulu...Laban ke pansut lepak malamnya, dia aku meda pun kayu ambis tumbang sepanjai Jalai Tg. Batu...Sepiak jalai enda ulih di kena malamnya laban pun kayu ke tumbang...Enti suba-suba, bulan 12 sigi di temu kita musim ujan..tang nyau datai ke ujung bulan 12, musim ujan nyau belabuh ngetu...Kemaya diatu, musim cukup nyelai...Ujan ngau panas enda tentu bermusim...Baka taun 2008 tu tadi, musim ujan ke lebih agi lalu nadai ninga menua bisi ditinggang musim kemarau....

Nephew aku bisi sms malam ari enam sarinya madah ke ba menua Sebuyau din ai benung niki lalu mayuh mega rumah udah ditiki ai bah...Menua kaminya sigi jarang amat dituntung bah tauka banjir...Semina musim la nina (betul ka tok?) suba baru sekali...Tang ko nephew aku, banjir sigi besai potensi ka nyadi ba menua din...Kasih ga ninga rita sida ba menua kuching, Bau, Serian ngau Simunjan termasuk Sebuyau dituntung penusah bah tauka banjir baka tu...Nyelai amat gaya ari diatu....Cukup enda ulih dipelabaka....Bersampi ngambi ke ari majak manah ngambi ke penusah bah tau enda nyadi ba menua kitai diatu...Ukai nyamai enti di tuntung penusah tok...Ukai semina reta tengkira tau nyau, salah aribulan tau bebai ke nyawa tauka tau ngasuh bebadi....

Pagi tok tadi ujan ga ari di Bintulu ditu...Cukup malas nurun kerja laban ke cukup nyamai rilex maya ujung minggu tok tadi...Pulai breakfast tadi aku bisi nerima berita ke cukup manah...Tang bedau bisi black /white agi la...semina beritanya cukup manah ba aku...Utai ke di anti-anti aku ngelama tok...Enti udah confirm ila aku bekongsi ngau kitai ba blog aku tok...Besampi meh selalu ngambi ke ia mujur....Chow dulu


3 comments:

-f-l-o- said...

Bulih result? Bulih pengawa?

Dom said...

Hidney N Ocy: Biarla rahsia dolok..haha..Hidney:bejimat kaban, sediaka perau..hahaha

Dom said...

Justice: tq...selalu2 meh ngelawa kami ditu..