Thursday, October 15, 2009

Busy Busy Busy

Nyau ka semak sebulan blog aku tok enda di "update". Akai, busy amat dua tiga minggu tok...Tok meh penusah ia nama udah sekula baru..Lebih-lebih agi enti nyambung pelajar ngagai peringkat PhD...Nyebut sigi nyamai..Tang ngadu ke ia sigi cukup pemedis...Pejalai ngaga PhD tok sigi cukup tusah. Ninting ari enda milih pagi, tengahari tauka malam, otak sigi semampai berunding. Paling teruk sekali, ati sigi enggai badu-badu tusah laban kelalu mayuh berunding. Setiap ari nanya diri, "Nama utai ke digaga aku saritok?", "Kada cukup utai digaga aku tok?", "Kada supervisor puas ati ke utai ke digaga aku tok?" lalu bermacam-macam tanya enggau saut bukai bersarang ba pala. Paling teruk agi, tanya ke munyi tok "Kada ulih aku nembu ke Thesis aku tok?".Tok meh tanya ke semampai ngasuh irau ati. Kadang -kadang, laban udah kelalu lelak ngadu ke Thesis, selalu ga ati ringat kediri. Nama kebuah aku milih nyambung pelajar ngagai PhD sedangkan peluang enggau ruang ke bukai mayuh amat diluar din. Nama kebuah aku milih pengawa ngadi pengajar sedangkan peluang kerja ke bukai sigi semampai bisi.
Tang lebuh aku berunding dua tiga kali, nadai guna ga aku nesal ke pengawa ke udah nyadi. Semua keputusan tok ukai orang bukai ke milih, tang pemilih aku empu. Nadai ga guna ngetu ngasu ba sekerat jalai aja sedangkan enti ka ngemulai ke diri lebih kurang sama penyauh ia enti aku terus mansang ke mua. Kadang-kadang betul ga munyi jako peransang, enti ka bulih "kejayaan", perlu bersedia ngerentas penusah dulu. Jarang kitai bulih "kejayaan" semina begoyang kaki aya. Sekurang-kurang, kitai ensepi pemerinsa dulu nya baru puas ati enti pengawa ti ka di capai kitainya mujor. Masanya baru kitai "appreciate" setiap penusah ke ditempoh kitai lebuh maya ngasu ke utai ke dikingin ati. Alang-alang udah bekayuh enggau basah, manah agi terus ngemudi ke perau datai ba adan ke di tuju. Ukai selalu peluang datai dalam pengidup. Sekali peluang datai, taja tusah, taja perit, pajak enggau telan meh aja. Ukai lama, semina 3 ngagai 4 tahun aja idup merinsa besulu enggau bebini ke bup aja. Semampi besampi setiap ari ngambi ke Tuhan merkat ke pengawa PhD aku tok...
P/S: Ukai maksud post aku tok ka matah ke semangat bala kitai ti ka ngambung pelajar ngagai peringkat PhD. Semina bekunsi pengalaman diri empu aja. Sebaliknya aku meransang bala kitai lebih-lebih agi bansa Iban nyambung ke sekula sida ngagai peringkat ke lebih tinggi. Munyi ke jako Francis Bacon " Knowledge is Power" tauka Napoleon Hill " Knowledge is only potential power"..................

No comments: