Thursday, December 18, 2008

Merry Christmas and Happy New Year 2009

Nyau christmas baru kitai...pejam enchelak pejam enchelak, dah nyau ke apus tahun 2008..Umur nyau majak tuai...enti ditanya udah ke aku bulih utai ke di kingin ati maya tahun 2008 suba datai, saut ia sigi empai...bisi sekeda utai ke di kingin ati udah di ulaih..mayuh ke bedau di ulih..enda ngawa ga nya, ulih di bai ke taun baru 2009..hahaha....Taun 2008 cukup mayuh penguji nuntung kami sebilik...Enti ka berunding pasalnya, sigi enda cukup adil..Tang nya meh, semua pengawa Tuhan...Enka Tuhan ke nunjuk atau ke nguji kami sebilik...Utai ke bangat berat penguji di beri Tuhan maya ia ngambi abang aku baru-baru tok tadi...nya meh climax penguji ke di beri Tuhan... Aku ngarap ke taun baru 2009 tok berubah lalu mai pemanah ngagai kami sebilik kenyau ke balat amat dituntung penusah baka ke taun 2008.

Nyau peluang to mega aku ka meri Selamat ari krismas ngau selamat taun baru 2009 ngagai semua bala kaban, family ngau temuai ba pendai' aku tok...Ngajih ke sama-sama bulih berekat ari Tuhan ngau bulih jereki ke lebih manah maya krismas ngau taun baru tok ila...Ngagai semua bala kaban (especially ke ba Bintulu ditok), aku ngau ati ke baruh ka minta ampun ari pun pala ngagai ujung kaki enka aku bisi ngaga penyalah(sedar tauka enda sedar) telanjur jako, terlanjur essen (action), telebih makai ngirup, tauka bisi ngasuh ati kita ensiban....Minjau jako melayu "sedangkan lidah lagi tergigit"......Ngarap ke kitai terus bekaban sampai bila-bila...laban, enti kitai bekaban ngau ati ti ikhlas,friendshipnya sigi di berkat Tuhan....

Start cuti next week alu mungkin ka bejalai raun-raun kini...ka celebrate christmas ati bedau cukup lantang....

MERRY CHRISTMAS AND HAPPY NEW YEAR 2009

1 comment:

Dom said...

hidney:tq deng..baru balit office tok..hehehe..happy new year..