Wednesday, February 4, 2009

Berita Manah ke di anti Ngelamatu


Tu meh utai ke di anti aku ngelama tok...Scholarship untuk cuti belajar aku..Udah di approved lalu diterima aku dua ari lepas..Terima kasih Tuhan laban udah ngemujur ke pengawa cuti belajar aku tok...Aku mungkin mupok ke Melbourne ujung bulan tiga tok ila...Sepatutnya, register 2 hb 3 tok tang aku laun nerima surat scholarship tok..enda sempat laban perlu apply ke sida Visa ngau pengawa ke bukai-bukai...Nya kebuah aku nyau minta postpone...enda nemu baka ni perasaan aku diatu...Gaga bisi, takut pun bisi...Gaga laban udah diberi orang peluang belajar ngagai luar negara...sigi utai ke di kingin ke ati ari suba..Tang ke ngasuh udu kesal laban keterubah ia pegi ngagai menua ribai...Fuhhhh....Mayuh perlu di runding..Hal begiga ke alai diau, pemakai, transport enggau orang ke bakal begulai enggau aku din ila...Hal-hal belajar sekian gak ngasuh tusah ati...Besampi ngambi ke pengawa aku ke ka belajar baru tu ila mujur meh lalu pulai enggau kelulusan yang cemerlang...amennn...


10 comments:

bibie said...

Neil,
Congrats. Ila pulai mai Koala bear. hee..hee..heee..

Dom said...

bibie: tq...tiger beer ngai nuan bie...hehehe

bibie said...

Neil,
dah pencen aku tiger beer nya. haa..haa..haa..
bila nuan mupuk Neil? Berapa lama nuan din ila?

-f-l-o- said...

CONGRATS! Mak baru madah ka aku saritu tadi tang salah info diberi iya 'Neil ngagai US next month'. Jauh mat beza US enggau Australia. Hahahaha.

Sigi biasa enti kesal mula2. Enti ulih, giga orang kelala dulu sebedau mupok ngagai Melbourne. Enggau dunya blogging tu, nyamai amat ngiga bala Iban din pelaba aku.

Aku dua kali udah ngagai Melbourne, mayoh orang Asia din, anang irau pasal nadai makai asi. Hehehe. Manah endor nya, very bright, beautiful & sunny.

Good luck!

Dom said...

ocy:tq ngau jako semangat nuannya..Aus ngau US nda jauh bunyinya ocy..enda heran enti Ibu Ivak salah..haha..Udah bc ngelala kaban tang lain U..

Bibie: 3-4 tahun..Sinu ga asai ati ninggal ke btu kota keriangan tok...hahaha..Ujung bulan 3 mupok aku..

-f-l-o- said...

3-4 taun!!!!!! Apuuuuuuu lama amat nya. Tang nadai entu berasai. Peda aku, udah ditu nyau ka datai 3 taun da. Nadai berasai.

Australia nyamai... semak endor pulai. Lagipun diatu bisi AirAsia.

Silap aribulan bisi sida Iben, Win & Dom ngelawa dik kia ila. Udah jalan2 Philippines, jalan2 Australia la pulakkkkkkk..

Dom said...

Ocy: sigi udah dalam plan sida ka ngelawa aku din ila...Kecil tapak tangan, seluruh melbourne aku tadahkan...hahaha...

My Lonely Diary said...

Neil... congrats. ari mula kenal nuan ba UiTM, aku nemu nuan sigi bujang ulat 'buku' di tambah otak nang sigi high class..he..he...he. Tapi nya sigi cita-cita nuan ari suba.Congratulation... anang lupa update blogs ari Australia..

Dom said...

eQ: TQ..seagi bisi peluang, ambik aja eq...

Unknown said...

wah... lawa amat nuan kin nyadi orang ribai ila deh wai... anang enda ingat mai vcd karaoke "1000 tahun" enggau "patah ka lidi" ngambi orang putih ninga lagu menua kita...

Congrats Bro... Jngan heran enti kami sida iben ngetuk pintu belakang rumah nuan ba Australia mai nuan BBQ ila... huhuhu