Sunday, February 22, 2009

Visa Granted

Hari tu start enggau berita manah laban aku baru udah nerima email madah ke Visa aku udah di luluska...Nyadi meh pengawa aku ke Melbourne tok laban nadai utai bukai agi ke nanggul...Sigi nganti pemutus Visa tok aja meh aku ngelamatu...Tu udah mujur, senang aku ka berbook ke bala tiket bilun enggau begiga ke bilik endur diau leboh din ila...Enti bisi bala pemacha blog aku tok diau ba menua Australia din, aku cukup gaga ati enti nyema kitaknya ulih berkungsi enggau aku senentang menua Australia...

Terima kasih ke sampi kita lalu terus bersampi ke pengawa aku tok terus mujur....Mupok aku

2 comments:

bibie said...

Neil,
anang enda ingat update blog aba menoa org ila. Awak ke kami ulih meda aja taja enda ulih datai kin. (",)

Dom said...

bibie n hidney:ok, no problem..datai meh nti bc masa..di alu lesungkan..haha