Saturday, June 27, 2009

Ka Jalai-jalai ngiga pemakai....

Akai, nyau sendat seput sebulan-bulan tok..Otak nyau beku..Nyau enda ulih berunding agi...Lelak amat bebaca ke bala bup enggau journals...Enggai nda pia, enti enda macha enggai nyadi ga ngaga pengawa...Ari satu 29 hb tok ka nganjung "first draft" ngagai supervisor...Nasib nyau ujung-ujung tok pengawa nyau udah ka tembu...Nyau kurang ga tusah ati..Tusah pengawa ke bisi "deadline" tok..Nyau enda ulih beseput nama nyau udah semak ka nganjung pengawa..Tang nadai ngawa ga nya, laban setiap utai ke di gaga kitai sigi bisi penguntung ia..Makin mayuh kitai macha, makin mayuh ga penemu ke ditemu kitai..Mayanya meh kitai lalu berunding "ooo baka tu utainya", "ooo enda kala aku nemu utai tok bisi sangkut paut enggau utai tok"..Lebih kurang bakanya la penemu ke di ulih kitai lebuh kitai macha mayuh...Aku meransang bala kitai anang enda macha...Mayuh penemu enti kitai rajin macha...Enda ngira nama utai ke di bacha kita, aku percaya ia sigi nulung nambah ke penemu kitai...

Udah tembu ngajung "draft" nya ila, aku berunding ka belelak sekejap...Bisi ga ati bejalai ngagai sebelah menua ba Australia ditu...Nitih ka ati ka ga bejalai ngagai Sidney tauka Gold Coast...Meda enti cukup budget ila...Alang-alang udah datai ditu, rugi ga enti enda bejalai...belelak ngambi seminggu sebedau start ngadu ke pengawa baru...Enda ga alah nyau dipajak otak ngadu ke pengawa belama..Sekali sekali perlu ga ia belelak...hahaha

Bekenang ke pengawa ke nyadi seminggu tok, nyau tekenyit ati ningga Micheal Jackson seduai Farrah Fawcett (pelakon Charlie's Angel) nyau nadai...Sinu amat ngenang seduai ia tok..Lebih-lebih agi MJ laban aku sigi cukup rindu ninga lagu akih tok...Tambah mega agi biak amat umur ia nadai...Taja tudah tuai udah nadai, pengawa besai ke digaga ia sigi semampai dikingat ke bala peminat ia...Lebih-lebih agi lagu ia ke cukup di kerindu bala mayuh...Sapa meh orang ke bertuah ngembu reta ia neh?..haha...Beserimbai enggau penadai seduai tok, nyau berunding ga tudah aku...Cukup besai pengawa Tuhan..Nama Ia ka ngambi nyawa kitai, ia ulih ngambi "anytime"....Akai, empai besedia amat asai diri empu tok...haha...Mayuh-mayuh meh ngawa pengawa ke manah..Ngambi ke enti masa kitai udah "datai", sekurang-kurang kitai udah bersedia bertemu enggau Tuhan...Nya, nyau berkhotbah aku ditu...haha...bah, mupok aku, betemu baru....

No comments: