Wednesday, July 1, 2009

Terima Kasih Tuhan

Akai, nyau enda berasai jam berputar...Enda berasai ga ari nyau bertukar, bulan beganti enggau taun baru ka datai...Nyau majak tuai ga umur tok..30hb sarinya nyau udah bertukar angka umur...Enda berasai nyau udah 30 tahun lebih udah diau ba dunia tok..Tang munyi ko orang, anang ngira tahun, kira bala kaban enggau orang ke bisi di tisi maya tusah enggau maya senang... Aku cukup berterima kasih ngagai Tuhan laban udah ngemanjai ke umur aku setahun agi...Terima kasih mega Tuhan laban nuan udah meri peluang ngagai aku ada ke dunia tok...Di beri APAI (taja aba aku udah nadai 12 tahun ke udah) enggau INDAI ke cukup manah, ngengula ke aku taja nadai tentu tetap penatai pemisi...Di beri bala MENYADI, IPAR serta ANAK BUAH ke cukup nyukung, bertulung pangan diri, meri peransang, melanja sekula enggau semampai bisi serta bersedia nulung lebuh maya dituntung penusah...Di beri BALA KABAN ke cukup manah enggau begulai, selalu nyukung enggau meransang ngambi ke terus maju dalam pengidup..Di beri PENGAWA serta JEREKI, taja pun enda kaya raya baka orang bukai tang cukup dikena ngidup ke diri...Di beri PELUANG SEKULA baru, lebih-lebih agi peluang sekula ngagai menua tasik...Aku cukup berterima kasih Tuhan laban aku nemu semua utai tok sigi datai ari Nuan magang.."God is providing and nothing comes/happens by chance"...Terima kasih Tuhan!...


Mayuh macam pengawa nyadi sepanjai setahun ke udah...Bulan 12 tahun 2008 kemari, siti penguji ke cukup besai dalam pengidup kami sebilik laban mayanya abang tuai aku nadai...Bulan 12 nya mega aku nerima berita ke cukup manah, laban scholarship belajar ngagai menua tasik di lulus ka...Dua pengawa ke berbeda nyadi maya bulan 12 suba...Bulan 2 aku mupok ngagai menua tasik nyambung belajar baru...Bertukar pengidup ari orang ke kereja nyadi student baru.....Diatu, nyau masuk lima bulan udah ngejang ke menua...Enda berasai amat...Taja enda semua utai ke di sampi nyadi ba umur tahun kemari, tang aku cukup gaga ati laban mayuh ga pengawa udah di capai enggau "jayanya"...Kira mayuh la utai ke di kingin ba umur setahun ke udah berjaya dicapai...Enti nanya diri empu puas tauka enda, sigi saut aku enda puas...Laban mayuh ga pengawa bukai bedau di capai...Aku terus besampi ngambi ke umur agi panjai lalu taun tok mayuh agi utai ke di kingin dalam pengidup ulih di gaga...Lebih-lebih agi pemujur dalam pengawa aku ke sekula baru tok..Terus bersampi lalu terus teguh pengarap dalam Tuhan...Terima kasih TUHAN!...

2 comments:

Unknown said...

apu sinu amai ningga jako father tok......

Dom said...

haha..anang nyabak nuan marylyne..sigi gaya leka jako org udah berumur..haha