Sunday, August 16, 2009

St. Damian's Church, Bundoora


Lama amat udah enda sembahyang sepengudah datai ba menua Victoria ditu. Semina tiga kali aja udah ngagai rumah Tuhan sepemanjai udah diau ditu. Lemai kemari engka ati aku bisi ditegu Tuhan kini hahaha..., nya ngasuh aku lalu nurun sembahyang pagi tok tadi. Lemai kemari aku lalu nanya kaban aku ke ari Sabah dini endur ia selalu sembahyang. Indu siko tok sigi rajin sembahyang. Kediri nyadi meh ia sembahyang. Ia baru datai ditu pun bulan 6 sarinya. Siko lecturer ari UMS ba Sabah din. Dia ia madah ba Bundoora Square lalu tempat tok enda jauh ari tempat endur aku diau. Pagi tadi kami duai sama-sama sembahyang ba St. Damian's Church.

Ari pagi tadi nyelai amat. Pansut ari rumah lalu balat amat beribut. Benung bejalai nganti Tram, enda mukai-mukai ari lalu ujan. Akaiiii, mayuh amat penguji nama udah ka ngagai rumah Tuhan tok...hahaha...Tang ari kami ditu sigi balat amat beribut seminggu tok. Engka nanda ka pengujung "winter" kini lalu ka masuk musim "spring". Aku baru keterubah ia ngelawa church tok, tang kaban akunya udah 4 minggu berturut-turut kia ko ia. Nadai gamal nyelai bukai ba gereja nya. Semina kami duai ia aja. Ke bukai semua orang putih. Semina bisi 3 iko bala cina peda aku. Engka bala student rindu agi sembahyang ke City kini laban nyamai ka bejalai nama udah ambis sembahyang.
Nya kebuah nadai meda mayuh gamal orang Asia bukai ba church tok.

Ambis sembahyang tuai ia makai ba kedai cina ba Bundoora square. Ngoder mee ke ala-ala mee kolok kitai ba menua din. Amat asai nyelai mimit, pama meh kena mantup ke tetenguk....haha...Uji kita meda gambar mee tok, enda baka mee kolok kitai din kini...Tang sup kosong ditu enda free baka ba menua din. Enti kitai ba menua din, nama ngoder mee kolok sigi bisi di beri sup kosong. Tang ditu, nama ka sup kosong lalu bebayar. Ka nemu berapa rega sup kosong ka ba mangkuk mit dalam gambarnya...AUD 3!....Nyaaaa, sup kosong pun reganya...Enti tukar ngagai duit kitai din, lebih kurang RM 7-8...Chehhhh, nadai guna-guna!...Enti nyamai amat-amat enda ga ngawa, tok nadai ga bangat nyamai bebanding ngau sup kosong ke free ba menua kitai din!...Akai, sigi tusah nyadi bujang lelang tok.....Assapaiiii, adai pa tan!....

No comments: