Saturday, August 29, 2009

Malam Minggu






Bulan tok bala kaban kitai ka Muslim nyau udah berpuasa...Kesempatan tok aku meri selamat berpuasa ngagai semua bala kaban ka bekunsi macha enggau ngelawa blog aku tok. Berandau pasal bulan puasa tok, lemai kemari aku bisi dikangau bala kaban Muslim ke benung belajar ditu sama-sama enggau sida berbuka puasa. Taja tudah aku enda berpuasa, tang sida tumu-tumu udah ngagau aku enggau sida berbuka puasa ba siti rumah ke endur tiga iko indu dara ari menua kitai din. Sida tiga tok udah kiruh amat berapi enggau bekemas kerumah laban laban ko sida tiga lantang ati enti ulih makai enggau mayuh bala. Terima kasih ngagai najmy, izza enggau Husna ke udah kiruh ngagau ke rumah sida makai (laban aku enda puasa, jadi datai makai aja la..haha). Aku laun mimit datai laban nganti sida ke udah tembu sembahyang. Ngam-ngam sida udah tembu sembahyang baru aku datai. Kira langkah kanan la laban datai terus makai. Bisi lebih kurang 28 iko bala bisi ngulu pengawa makai tok. Nyau penuh rumah sida tiga. Ditu endang mayuh bala student ari Malaysia tang ke nyelai baka aku (bangsa bukai) sigi mimit aja. Nya tudah aku jarang ditinggal ka sida nama bisi ngaga pengawa. Aku rindu mega ngulu pengawa sida laban mayanya ulih begempuru enggau berandau sepengudah lelak untak ngadu ke pengawa Thesis aja.

Tembu makai udah tembu sida sembahyang lalu bisi bermain bunga api. Udahnya "surprise birthday" ngagai sida ke ada kena bulan August tok. Nyau tekenyit bala kaban ke birthday bulan August tok laban nadai nagang bisi pengawa bakanya. Selamat ari pengada ngagai Yusry, Ayob, Bayah enggau Elisha. Rami amat kami malam tadi. Nyau semak ka pukul 10 baru mulai ke diri ke rumah. Malam tok legi bisi ga baru dikumbai bala kaban makai berbuka puasa di rumah sida. Murah amat jereki maya kaban kitai ka Muslim berpuasa tok. Udah dua ari tok enda berasap dapur di rumah...hahaha...

No comments: