Sunday, September 6, 2009

City, Blok M enggau Yarra River....















Cukup lama aku udah enda nurun ke Melbourne City laban ke cukup nadai ari enggau sibuk ngadu ke pengawa ke perlu di anjung ngagai supervisor. Kemari, bala kaban mai nurun ngagai city sambil meda-meda barang ko sida laban diatu benung bisi discount beserimpai enggau Father’s Day. Ba Australia ditu, Fathers' Day disambut saritok (6 September)tauka ari minggu keterubah bulan September.Ari nyambut Father’s day ba Australia ditu engka lain ari menua bukai laban enti enda silap aku Father’s Day disambut ari minggu ketiga ba bulan June ba menua bukai (minta ampun enti salah). Serimbai enggau Father’s Day tok (taja kami di Australia tok laun ari menua bukai), aku ka meri happy Father’s Day ngagai semua bala aki, aya, madi enggau bala kaban ke udah nyadi apai ba dini-dini endur kita diau. Nya, nyau lari cerita aku seudah ke bekenang ke Father’s Day tok. Laun kami sekaban nurun, lebih kurang pukul 3 lemai bakanya laban pagi semua bisi pengawa magang. Laban kaban bisi kerita, nya ngasuh nyamai amat bejalai taja nurun laun. Enti ngena Tram, nyau ka sejam ke city kin. Tang enti ngena kerita, enda sampai 20 minit.

Bala kaban bisi meh bebeli ke utai. Tudah aku laban sigi nadai ngadang ka bebeli ke utai, meda sida aja meh. Tambah agi mar peda aku bala gari taja bisi Father’s Day sale. Sigi rindu ngulu bala kaban aja sambil-sambil ngambi gambar. Abis bebeli ke utai, kami sebuat lalu ngiga alai endur makai. Di bai sida makai ba Blok M. Blok M tok kedai makai ke dibuka Tauke ari menua Indonesia. Tok udah kedua kali aku makai dia. Umbas ya ga penyamai utai di empa dia. Labih kurang utai empa kitai di Malaysia din mehnya. Ditu taja rega utai empa sekitar 10 -15 dollar sepinggai, tang dalam pinggainya cukup mayuh. Kadang-kadang enda ambis di empa laban kelalu mayuh.

Udah ambis makai kami sebuat bejalai nisi sungai Yarra laban cukup rami tempatnya lebih-lebih agi maya ujung minggu. Sambil-sambilnya singgah ba kedai sebelah dia sambil makai kek enggau ngirup kopi panas. Bejalai malam ditu cukup celap. Nya ngasuh isi jampat amat lelak. Tang bulan 9 tok nyau pama agi penyelap laban nyau ka ujung musim winter kami diatu. Udah tok masuk musim spring kami di Australia ditu. Nya kbuah diatu bala bungai mayuh amat tumbuh ba nisi jalai. Cukup manah amat dipeda aku. Macam-macam warna enggau bentuk bungai. Bala kaban ke udah lama ditu madah, pengujung bulan sembilan tok ila cukup manah ko sida laban mayanya benung bala bungai tumbuh enggau bebungai. Ka ga enggau bala sida bejalai ke ladang-ladang bungai ila laban ko sida madah sigi cukup manah lebih-lebih agi ladang bungai ke sebelah gunung din.

Nyau lelak bejalai, kami sebuat mupok pulai baru ngagai Bundoora. Akai, cukup lelak bejalai taja enda ga tentu lama. Pulai ambis mandi aku lalu ninduk ke diri. Enda berasai pagi tadi dani nyau semak ka pukul Sembilan. Agi ngetat ke pengelelak jamah ka bejalai kemari. Saritok ka ngurung diri di rumah aja. Enda dapat pansut agi. Tambah mayuh amat pengawa empai tembu di gaga. Selamat ujung minggu semua…Mupok aku…

3 comments:

Dom said...

ya la ya deng...apa buleh buat, mauk x mauk terpaksa makan juak..ndang menar pdh kitak ya, bab makan jgn brondeng gila...

-f-l-o- said...

Manah rita dik dia Neil????

Lama nadai nyenguk, paduhal busy. Aku ditu busy meh. Tang busy-busy pun gagau bejalai.

Enda nemu duduk jenuh.

Kemaya dik pulai ka Bintulu? Xmas?

Dom said...

manah rita aku ocy..tang, spt biasa bz amat enggau pengawa thesis aku tok..enda badu-badu berunding otak..bedau temu pulai christmas...Enti free mayanya ila engka pulai la..Tambang pun mahal pelaba aku laban cuti ujung tahun...Thanks dah ngelawa blog..