Tuesday, September 15, 2009

Tekenang ke menua.....



Mayuh amat aku meda kerita ke digaga Malaysia ba Australia ditu. Ke selalu dipeda aku kerita Satria GTi kitai. Bisi mega aku meda Proton Persona ba sebelah jalai. Enti benung tepeda kerita Malaysia, bangga amat asai ati. Bisi ga orang putih beguna ke product kitai. Sambil-sambilnya tiba-tiba ati teringat ke menua. Nyau sinu ga asai ia sambil meda kerita kitai nya ngelunsur bejalai. Enti ba Malaysia din, nyau nadai "perasaan" lebuh maya meda kerita ke digaga kitai empu. Tang lebuh maya belelang tok, tak nyelai asai ia. Engka nyau udah lelengau ke orang ka ba menua din mehnya kini. Gambar tok di ambi aku ari lima nyin kemari maya mansa parking ba school. Kerita Proton Persona kitai.

Lemai tok tadi pulai ari school aku tepeda ka sampul surat ke bebunyi "hoo-ahh". Nyau munyi "oooohaaa" kitai din enti lebuh maya begawai tauka benung ngirup enggau bala kaban.hahaha...Nemu ga orang ditu manjung munyi kitai Iban. Suratnya pasal pizza promotion. Suratnya mega nyau ngasuh aku tekenang ke menua. Akai, nyau gila bayang seminggu dua tok berunding pasal menua aja-aja. Enti menua semak enggau enti pengawa enda mayuh, nyau aku mutar kediri pulai ke menua. Assapaiii, semadi meh menua jauh enggau pengawa mayuh amat!....

1 comment:

Anna Serena said...

Taja aku agi diau dalam negara Malaysia tu, taun 2009 tu taun ke 3 aku enda kala pulai ke Sebuyau. Last ngau orang nyambut pengerami ari cristmas taun 2006 suba. Alasan ku, malas ka mai anak agi baka remit. Ti umur panjai,planning ka pulai Gawai 2010 ila. Lelengau mai ke kampung halaman..huhuhuhuhu..