Sunday, May 17, 2009

Eagle Bar & Oldtown Kopitiam

Ba U endor aku belajar ditu bisi tempat alai student lepak kena ngelantang ke ati leboh maya udah lelak belajar (kenu ko jako..haha). Tempat tok di kumbai Eagle Bar. Ba bar tok bisi endur alai main pool, main games ke ba machine enggau bisi mega bejual ai bisa ko kitai. Kadang-kadang sida ngaga macham-macham pertandingan enda ngira pekit belagu, belaban pengering maut lengan pangan diri, pekit main music lalu macham-macham pekit ke bukai. Pengawa tok selalu di adu maya malam ari empat. Lalu maya ari empat mega bar tok dibuka sampai ke pukul 1 pagi. Ari bukai ia tutup dalam pukul 7 lemai bakanya. Ari empat tok tadi aku cuba ngeruh ai enggau orang lepak dia enggau bala kaban ke mai aku. Cukup mayuh bala student lepak dia. Pemayuh student lepak bertambah lebuh maya nyau majak jauh malam. Nyau penuh barnya jamah bala student ke lepak laban kena muai pengelelak laban ke udah bendar belajar kenu ko jako. Tambah malamnya bisi pekit karoake. Nya ngasuh nyau penuh kini. Ai dijual enda ga mar gilak. Enti ai beer, dalam AUD10 sejug bakanya. Sigi dijual murah pelaba aku laban orang ke lepak ditok sigi bala student. Nya kebuah rega ai enda entu mar baka ke ba luar.Manah amai ga U ba menua Australia ditu laban ke bisi nyedia tempat baka tok. Enti ba menua kitai din, nyampau tau ngaga tempat baka tok ba sebelah U. Nya meh, lain menua, lain ga atur ia. Bisi pemanah, bisi gak penyai ia.

Ari enam tok tadi mega aku bejalai ngagai rumah kaban aku ka ba Melbourne ditok lalu bermalam ba rumah ia. Pagi tadi ia mai aku makai ba siti restoran Malaysia. Nama restoran tok ianya Oldtown Kopitiam. Macham-macham pemakai Malaysia dijual ditok baka nasi lemak, asam pedas, kari ikan, kari manuk, cendul, bakuteh, enggau macham-macham pemakai ke bukai. Nyamai amat ga belelang ba menua Australia ditu laban enda susah ngiga pemakai menua kitai din. Aku selalu ga mansa tempat endur restoran tok tang enda perasan ke bisi restoran tok ditu laban ngelama tok bejalai mata malik ke bukai...haha...Aku ngoder nasi lemak berlauk rendang dagin enggau ssambal suntung lalu ai laici. Cukup nyamai nasi lemak di panduk taukeh ba restoran tok. Lama enda makai nasi lemak ke nyamai bakanya. Lalu cukup mayuh diberi sida. Enda baka ba menua kitai din, cukup mimit enti ngoder sepingai. Cukup tepantut ati laban udah lama tetenguk ka makai nasi lemak..Nya enda tepeliur kita..haha..Nadai ngawa bala kaban ka diau ba menua din, dani tumu pagi ila alu terus ke kedai mamak makai nasi lemak enti terpeliur ninga cerita aku tadi...Mupok dulu aku...

2 comments:

-f-l-o- said...

Kami ditu nadai restoran Msia... semoa restoran Cina aja. :( Nasi lemak begaga kediri di rumah, bulih tahan nyamai.

Nama plan gawai dik neil???

Dom said...

Ocy:..nasi lemaknya pun nsai lemak cina ocy..tp sedap la...

Enka ka cuti maya gawai tok..bejalai2 sebelah city ditok merindang ati..haha..