Sunday, May 10, 2009

Sembahyang Ari Minggu Sempena Ari Indai


Sembahyang pagi tadi ba City enda jauh ari St. Kilda Beach. Sembahyang ari minggu lalu beserimbai enggau Ari Indai lalu bisi sembahyang ke bala indai-indai sempena Ari Indai. Lalu bisi mega pengawa baptisa ke bala anak mit.

Terubah ia ngagai gerija tok. Aku laban ke nitih bala kaban ka udah nemu alai ditu ,tak nitih ke sida aja. Bedau tentu nemu menua ditu tudah aku. Nya alai nitih ke bala ajak meh. Janji bisi alai sembahyang. Pama gak penyauh gerija tok ari alai aku diau. Bisi ka 40 minit baru datai ba gerija tok. Tang Gerija tok cukup manah laban ia semak tasik ke di kumbai orang St. Kilda Beach ba Melbourne ditu. Mayuh gak orang sembahyang sari tok. Engka berserimbai enggau Ari Indai, mayuh orang ka besampi ke bala indai -indai.

Tuk nyengkaum aku empu ke ka besampai ke indai aku ngambi ke umur ia panjai, gerai lalu semampai diberkat Tuhan belama. Amin. Pia mega ngagai mami, ngambi ke sentiasa gerai lalu teguh dalam pengarap enggau enda mudah patah semangat lebuh maya penguji datai. Ngagai Indai, terima kasih ke pengasih enggau penyayau ke di beri nuan. Enda ulih di balas enggau jako tauka tulisan laban nadai utai ulih nanding pemanah, pementas enggau penyanyau ke udah di beri nuan. Selamat Ari Indai.

2 comments:

Unknown said...

bsh terharu nyer... dah pandai sembayang,....

Bisi father dia ngumbai de holy neil??? hua hua hua,,,

Pastikan kau tau jalan sana betol2, next time aku datang, tunjukkan aku pelusuh jalan sana... keh keh keh
terutama endor indu ribai selalu bejembi.,.. keh keh keh

Dom said...

haha..untuk bekalan hari tua k..boleh, kalo stkt melbourne ni, x hal punya..dtgla..di alu2kan