Saturday, May 23, 2009

Preston Market



Enda berasai nyau datai baru ari enam. Pejam enchelak, pejam enchelak, nyau enda berasai ari bertukar ganti. Tambah enti mayuh pengawa, enda berasai amat ari nyau bertukar malam. Tusah ati belama laban pengawa enda tembu-tembu. Pengawa belajar tok sigi enda nemu tembu pengawa. Nya meh ngasuh ati majak tusah belama laban udu berunding ke pengawa ke dipelajar. Nya meh pengidup sepemanjai ke udah sekula baru tok.Ninting ari pengawa thesis ajak-ajak di dalam runding. Nyau enda berunding ke utai bukai. Saritok tadi aku mutus ati enggai ngawa pengawa Thesis. Ka rilek ko jako. Dani pagi sekitar 7 pagi kami ditok lalu nyelungkar fridge laban perut ke berasai lapar. "Apu!, nyau nadai agi utai dalam fridge tok,"pia ko aku bejako kediri. Bala dagin enggau ikan nyau nadai agi. Enti baka tok enggai nyadi enda ke market ko aku bejako dalam hati. Aku lalu mandi laban ka nyedia kediri ka nurun ke market. Bebeli ke bala lauk enggau barang dapur ke nadai. Ditu bisi supermarket ke semak, tang masalah ia sida nadai berjual utai ke fresh baka bala sida ikan. Manah aku nurun ngagai Preston Market pia ke aku. Preston Market tok baru bisi berjual utai ke macham-macham. Bisi bala ikan, dagin, sayur, baju enggau macam-macham utai ke bukai. Enda nyalah baka tamu/market bintulu kitai din tang nyelai mimit laban ia bisi berjual ke bala baju enggau macham-macham utai ke bukai. Market tok jauh mimit ari alai aku diau. Lebih kurang 20-30 minit. Tang laban ke ka begiga ka ikan fresh, terpaksa la kin. Supermarket ke semak nadai berjual ke bala ikan.

Datai ba market meda mayuh amat orang. Akai, terpaksa berebut bebeli ke utai. Aku sempat meli ikan red snapper, ikan ke baka ikan kembung, dagin enggau bebeli ke sayur. Enda ga nyangka bisi ikan red snapper ditu. Enti masak kari tauka masak asam nyamai pia ko aku. Udahnya aku singgah ba Asian Market laban ka meli rempah kari enggau masam asam ke udah dalam bungkusnya (instant paste baka rempah adabi). Nyamai enti berapi ngenanya. JAmpat enti maya berapi. Haha...Aku laban ke enda nemu nama rempah kena begaga ke kari enggau masak asam, manah agi meli ke udah dalam bungkusnya.

Udah puas ati enggau utai ke udah dibeli, aku lalu mupok ke diri ngena tram. Enda mukai-mukai, dalam pejalai tram lalu berenti. Enda nemu nama kebuah tang lama ga nganti. Udahnya driver bejako madah ke manah kami ke numpang tramnya nurun dulu laban bisi tram belantak di depan kami ko ia. Enda nemu kemaya ulih tembu ngalih ke tramnya. Akai, masalah amat. Tram tok ngetu enda jauh ari padang orang ke main football. Nyebut pasal football, ukai main bol baka kitai din. Tok lebih kurang baka American Football. Enti main bol ko kitai din, soccer ko sida ia ditu. Aku lalu nurun ari tram. Semadi nganti tram ke bejalai baru, manah agi aku meda orang bermain. Lebih kurang 30 minit udahnya baru tram bejalai baru. Alu lalu mupok ngemulai kediri. Nyau lemai baru datai di rumah. Perut pun nyau lapar. Aku lalu berapi manduk bakuteh laban bisi meli rempah ia tadi. Udah makai aku lalu ninduk ke diri. Haha..lelak amat asai isi. Lemai juging muai peluh enggau lemak ari bakuteh ka di empa tadi. Pama meh, muai lemak sekeda. Udahla ditu tusah amat ka berpeluh laban semampai chelap. Panjai amat cerita aku ba post kali tok. Ngetu dulu aku. Ila bertemu baru...Mupok aku..

2 comments:

-f-l-o- said...

Aku teringat ngagai Preston Market suba, begiga ka fresh flowers enggau fresh fruits. Sempat ga meli gula batu timbang.. hehehehe. Boronggggggggggggg.

Dom said...

sigi mayuh gula batu timbang dia ocy..mayuh mega asian market ke bisi bejual brg2 asia di pasarnya..nya kebuah kami ditu engka enda sesusah kita din laban asian market everywhere...