Tuesday, March 24, 2009

DATAI BA MELBOURNE

Baru datai ba Melbourne pagi tok tadi jam lebih kurang 7.47 pago orang ditu tauka pukul 4.47 pagi jam kitai di Malaysia din (tumu 3 jam)..Cukup lelak asai isi laban ke travel ari Bintulu ari pukul 9 pagi. Nyau ka 24 jam dalam perjalanan aja...Datai ba airport di Mellbourne bisi orang ari University ngambi lalu di anjung ia ke Graduate House alai aku diau temporary..Udahnya aku lalu mandi sebedau nurun ngagai Faculty laban ka register..Mata cukup ngantuk tang perlu berumban ngagai Faculty laban aku dah laun register lebih kurang 3 minggu...Datai aku di Faculty, aku lalu bertemu ngau supervisor aku Prof. ari menua India. Udah berandau ia lalu ngasuh aku reegister dulu. Aku lalu ngagai International student empun department tang datai aku din enda ulih register pulak laban orang ke handle registration bercuti..Cuma ulih register ari empat ila...Enggai muai masa aku lalu ngadu ke utai baka berbuka ke account ba bank enggau meli phone number ditu ngambi ke nyamai berhubung ko jako laut...Pia mega aku ngambi broadband ngambi ke nyamai online...hehe...Nyau semak pukul 4 baru aku pulai ke bilik..Mata aku nyau megantuk tahap dewa...Makai semina nelan sigi burger aja...Sebedau pulai sempat ga aku napau curry chapi ngau asi...Makai cukup mar nti dipulai ngagai duit Malaysia..Burger sigi 5 dollar enggau ai bottle 2.50..semua ia 7.50..murah bagi orang ditu la laban duit sida besai ari kitai..enti pulai ngagai duit Malaysia lebih kurang 20.25...Sekali makai ajanya..nya pun semina burger, ukai makai order2 baka kitai ba Bintulu..Imagine nti 3 kali makai udah semak 70 ringgit sari...Tok meh ngasuh bisi ati ka ikat perut...hehe..Nda ulih makai lebih2 baka ka ba Bintulu...Datai di bilik lebih kurang pukul 4.30 aku lalu ngali ke diri lalu tinduk sampai ke pukul 7...Udahnya bisi kaban aku ke belajar ba Deakin University enda tentu jauh ari kami ditu talipaun madah ka ngabas aku kitu..Udahnya bisi amoi ari Miri ya ke sigi udah dikelala aku ari email talipaun mega...Amoi tok diau sama ngau aku ba Graduate House..Bilik takah 4 pintu ari alai aku diau...Baru nemu pangan diri diau enda jauh...Cukup manah amoi tok..Ia mayuh madah nama utai perlu digaga...Abis bertemu ngau amoi, kaban ari Deakin tadi datai lalu mai kaban indu laut siko ngau anak-anak ia..Aka tok belajar ngambi PhD mega ba U ke sama aku ditu..Saja ka datai ngelawa ko ia lalu ka bekala...Ia bisi betapau ke asi ngai ke aku bedau makai ko ia..Cukup mentas bala kitai nama udah ngejang ke menua...Bisi rindang ga ati laban udah bertemu ngau bala2 ke ditu...Pagi ila ka bertemu ngau mayuh agi bala ari Malaysia laban bisi meeting student Malaysia ba U alai aku belajar tok..Puji Tuhan laban udah ngemujur ke pengawa aku ke baru datai ba menua tok...ila berandau baru, nyau udah pukul 12.05 malam kami ditu..Bala kaban ba Bintulu kada benung lepak diatu laban ke baru pukul 9.05 din..Selamat lepak bala kaban..Anang enda ingat ke aku ke benung belelang tok...mupok aku

3 comments:

bibie said...

Apu! udah terengkah di Melbourne ia. hee..hee..hee..hee.. Puji Tuhan nuan udah selamat datai. Anang lembau update blog, udah meli broadband ga. haa..haa..haa..

-f-l-o- said...

Well done! Hehe. Manah udah bisi bercontact org dulu bakanya.

Belubah meh dia. Anang selalu convert duit nya... lama2 ila nemu dik deh. Enti convert selalu nyau enda makai ga. Ahaks.

Aku ditu tiap ari makai RM100 seari. Nya perut mit nya. Enti perut baka kitak nya??? Jgn mareeee... hehee

Dom said...

hidney:it was me..hahaha..my farewell malam ya..fully sponsered by kawan2...haha...no problem, selalu2 jak mlawat blog..gerenti update selalu mun x bz..
Bibie:nya meh bie..semua ia selamat..dtai jak jenguk blog, sigi d update selalu
Ocy:Nya meh Ocy..susah amat ka bberlanja..asai ka ba menua diri empu belama..Nda sedar duit ke di belanjanya ckp besai value ia...Udah tok ila sedar2 meh aku..thanks..