Friday, March 27, 2009

DIAU BA GRADUATE HOUSE 6 ARI




Tu meh gamal rumah endur aku diau selama enam ari tok...nama rumah tok Graduate House diperuntuk ke endur International student diau...Umbas ia pemanah gamal rumah tok tapi perlu share semua utai enggau bala orang ke diau ditu...Rega sewa ia cukup mar..6 ari ajak udah AUD228..Just imagine enti sebulan..Sedangkan bilik ai,dapur,tv room,laundry, computer room semua dikongsi enggau bala diau ditu...Paling mayuh ke diau ditu student ari India...Lalu sida tok cukup ragak enti maya malam ari...Malam kemari adalah puncak ia..Nyau batarauh ngau ketawa nyawa datai di langit..amat geram ati aku..Udah la maya mata ka tinduk...Laban kelalu geram, aku lalu mansut kediri meda nama pengawa sida ia...Paduhal palau member...Bela pala indu ngau laki...Baik gamal te bajik baka pretty zinta ka, aishwarya rai ka...tok enda nemu baka ni ka nyema...hahaha...cukup pedis ati...

Tang tok semina enda lama laban aku akan mindah ngagai sigi rumah...Rumah ti ka disewa akunya di empu taukeh ari Indonesia...Cukup besai rumahnya lalu enti ka masuk ke rumah enda ngena kunci, tang ngena thumb print...Akai dai, cukup canggih..hahaha..Tang jauh mimit ari U alai aku belajar...Diau ba Graduate House tok sigi enda agi..Maya aku ke nulis tok pun sida nyau batarauh di luar din..Nama utai ke banggat di gaga sida ia...Ka manjung nyin neh, ke padang luar rumah nyin...Naka tu dulu..Ila becerita baru..Nyau ngantuk mata..pengawa lalu empai digaga tok..Mupok aku


No comments: