Thursday, March 26, 2009

IDUP DI MELBOURNE



Udah tiga ari aku ditu...Nyau belubah-lubah gak tudah aku menyesuaikan dirik ngau suasana orang ditu...Nyau makin nyamai asai..Enda baka ke baru terubah datai sarinya...Tambah bisi kaban gaj udah dikelala...Malaysian ditu endang very helpful...Sampai aku meda bilik ke di sewa pun sida ka menemani...Kemari udah masuk kelas..Lain asai laban ke register dudi ari orang..Agi blur tudah aku laban orang nyau udah masuk minggu keempat udah..Tang enda ngawa, ila-ila olih meh catch up...

Enti pasal pemakai, no worry (munyi ke orang ditu)...Mayuh pemakai kitai ari asia...Ba U alai aku belajar mega bisi makanan Vietnam ngau Chinese food enggau harga ke patut...Pemakai sigi baka pemakai kitai (asi + lauk)..Bisi ga curry house ala2 mamak ba kitai di Malaysia...Pandak jako, pemakai sigi enda susah ditu...

Pasal tempat alai U aku tok, ia enda jauh ari Melbourne City..Lebih kurang 20-30 minit ngena Tram (utai tok baka LRT kitai ba Malaysia tang ia ba jalai raya sama ngau kereta semina ia bisi lalauan ia empu)...So, enti enggai jam ngena bus, tram tok meh paling nyamai di kena...Aku lalu bedau bisi berkesempatan ngagai town..Bisi mansa aja maya datai sarinya...Semak U tok bisi mega pasaraya tapi enda sehebat ba Town din...U alai aku belajar tok ala-ala UiTM Kota Samarahan...hehehe...Tang anang perasa laban dalam U tok bisi pun/bar...Siti ke ditemu aku Eagle Bar...Tutup nyentok 1 pagi..Siap bisi live band agi..hahaha....Ok la, ila betemu baru...mupok aku

4 comments:

bibie said...

Can't wait for more updates. hee..hee..hee... Rindu ninga cerita nuan Neil.

Dom said...

Hidney: 16-17 c..Celap2 kuku..haha

Bie:tq..

-f-l-o- said...

Woohoo!!! Welcome to the world of 'bloggers aborad!' :)

Dom said...

Ocy:hehehe...perlu update selalu ngambi ke bala kaban selalu di update..