Sunday, March 29, 2009

BILIK BARU




Baru mindah ngagai rumah baru sari tok..Nyewa di bilik rumah ke baka dalam gambar di atasnya. Aku ngambi setahun dulu contract diau ditu. Cukup manah gak rumah tok ba aku. Bilik enda gak tentu besai tang cukup endur nyimpan barang-barang ngau alai tinduk. Rumah tok bisi 5 bilik. 4 bilik di atas alai landlord, student ari Singapore, Bangladesh ngau siti bilik endur student ari Indonesia. Bilik di baruh endur aku diau. Semua kelengkapan rumah disedia ka landlord magang. Jadi mai tubuh ngau baju ajalah mindah ke rumah tok. Taja pia bisi ga aku bebeli ke utai baka pinggai, sudu, mangkuk enggau gelas. Kauli kena berguring pun bisi ku beli tadi. Lelak amat bebeli ke utai sari tok. Sarinya terubah datai sigi enda bebeli ke utai laban sigi menumpang enda lama aja. Barang ditu kebatang ia murah enti enda di convert ngagai duit kitai. Jauh agi murah ari barang kita din. Tang enti bebeli ngena AUD alu convert ngagai duit kitai sigi amat mar ia.

Landlord cukup manah. Asal Landlord tok ari Indonesia tang udah 16 tahun diau ditu lalu ia udah nyadi warga Australia. Ngagai bussiness ditu. Malam tok tadi baru udah sponsor makai nasi goreng Malaysia ba Malaysian restaurant. hahaha..kena pau tauke. Manah amat seduai melaki bini so far. Enda nemu ila-ila meh. Area aku tok nyamai laban semak alai supermarket. Jalai kaki pun ulih ngagai supermarket. Nyadi enda tentu bisi masalah enti ka bebeli ke utai. Tusah diau ba menua orang wai, dini bisi kerita kediri empu. Ngai nda enggai public transport meh. enti rajin bejalai kaki. Semenjak datai ditu asai lelak amat laban ke udu bejalai kaki. Ka enda pia, bala kaban semua sigi bejalai kaki. Taxi enda ulih dikena. Mar amat. Manah ngambi tram tauka bus laban senang agi dua iti transportnya.

Pagi ila start tudah aku nurun ke U ngena Tram. Selama tok benung ke agi numpang ba Graduate House bejalai kaki aja ngagai U. Ok la, nyau pukul 10.30 malam kami ditu. Mata tumu amat ngantuk laban ke ari udu celap. Enda berasai mata ngantuk. Nyau nyadi orang mereti aku ditu. Enda pansut malam-malam. hahaha...Bah, mupok aku.

8 comments:

D de Great said...

emm...senang ati ninga kaban menyadi udah mujur datai ba menua tasik din...sebedau tok nyau kekiput burit...irauuuuuu...yeaaahhh...tp aku nemu brother aku siko tok sigi steady, nemu ngatur diri...hehehehe...kembai la idung nya kena puji...chaliii...
Manah mai rumah ndur diau..semua bisi..emmmm...
ngarap ke mujur dalam pelajar..
anang alah asak org...hehehe. Eeeebbbaaannn...can do it.

Nti suntuk belanja minta..
Kemaioh nya nadai meh tang nti bc mimit meri gak piak..hehehe

-jang-

Dom said...

apuuu lawa amat tauke niu tok..haha..belajar amat2 meh aku ditu..nyau melut2 mata macha bup n journal..tq 4 d wish..ngumpul duit, udah ckp bejalai kitu..bilik besai alai menumpang...

Dom said...

hi deng, sewa s very expensive here..bilit aku ya AUD540 n i m so lucky sebab normally rmh mcm ya mahal..some tenants pays 700 and above...

Dom said...

ya la deng..bilik ndang mahal d sitok...

-f-l-o- said...

Besai mat rumah!!!!!!!! Ulih endor bala sida ari Bintulu numpang nya enti sida makan angin kia???

Dom said...

nya meh ocy..sigi giga ke besai nyamai alai bala nemuai

FabuLouS F`ZaN said...

ehem..ehem...awal tido..? sik new year ka pok :)? ..by the way..have a gud time there...

Dom said...

awal selalu tido sitok deng..hahaha...