Thursday, April 2, 2009

ASIAN UNIVERSITY?

Cukup mayuh anembiak ari asia belajar ba U endur aku ke belajar ditu...Tebal agi ari China, India enggau Bangladesh...Anembiak ari Vietnam enggau timur tengah (Arab) pun cukup mayuh..Kadang-kadang nyau saru aku (aku diau ba Australia tauka ka agi ba Malaysia)..Taja pun kadang-kadang sigi amat especially enti bisi sport empu pertandingan, baka World Cup, Australia dikategorikan dalam Asia, tang pemayuh pelajar Asia ditu cukup ngasuh aku kagum..Enti bejalai di U, sigi enda tau enda bepansa ngau bala cina ari menua China tauka bala sida India..Tebal ari sida tok nadai sponsor..Belajar berbayar kediri...Enda hairan enti ari China, laban polisi sida satu keluarga siko tauka dua iko anak, jadi sida sigi mampu nganjung anak belajar ke luar negara...Tambah mega diatu duit AUD nyau majak nurun..Mayuh agi bala kitai mampu belajar kitu..Staff enda ngira staff akademik tauka staff biasa pun mayuh ari menua China, Bangladesh, Singapore enggau India...Nyadi, diatu Australia enda ulih enda nerima fact menua sida diatu ukai semina endur alai so-called "orang putih" aja, tang mayuh gak orang ke bekulit kuning, chelum,merah ngau macam-macam warna agi berkongsi ngiga jereki ba menua tok...

Siti utai ke ngasuh aku respect orang Australia, sida enda sombong enggau sida ia respect semua orang enda milih gamal tauka asal penadai siko-siko..Sida ia mega very helpful..Enti ditanya, sedaya upaya cuba ka nulung nuan..Mungkin enda semua baka tu, tang experience aku ke baru sekejap ditu bedau kala ga bermasalah ngau sida..Enda nemu baka ni pengidup ke semak-semak City din laban aku alu bedau sempat bejalai ngagai City kin...Menua ditu enda ga tentu jauh ari Malaysia...Enka diatu benung musim autumn...Nya ngasuh cuaca nka enda tentu panas tauka celap...Enti bercerita pasal makai sigi nadai masalah...Even nti pegi supermarket bisi berjual bala sida curry, bawang, cili enggau serai...haha...Makai nadai masalah lalu..Tambah mega mayuh kedai-kedai cina tauka malaysia enda jauh ari alai aku tinggal..Tang asai ia sigi amat, sigi bisi kurang mimit ari kitai ke ba Malaysia...Kelimpah arinya bisi ga perencah instant baka chicken curry, fish curry ke datai ari Thailand, Malaysia enggau Indonesia dijual ditu..Jenama Ayam brand cukup famous ditu..Pia mega bisi dijual maggie mee packet baka kitai tang asai cukup lain..enda baka mee maggie kitai ke asli...Cuma ngarap ke bisi dijual ditu kolok mee tauka laksa sarawak..hahaha...Cukup tetenguk ka makai pemakai bakanya...Siti agi, tusah ka meda ikan fresh enti ba supermarket..Nka sida berjual ikan ba market ikan empu kini..Bedau ga aku bisi meda...Tang bala kaban madah sigi bisi fish market empu...Cukup naka tok dulu, mupok aku



1 comment:

Dom said...

ya aku ya deng..sebab malu bah..haha