Monday, April 20, 2009

Pemakai Malaysia di Australia




Udah ka semak sebulan ba University ditok baru perasan bisi kedai 'Mamak Malaysia'. Nya nama kedainya. Tang ia ukai di empu mamak tapi cina. Engka cina malaysia kini. Pagi tok tadi maya mansa alai makai ke bisi ba U ditu, dia aku tepeda kedai tok. Selama tok mansa belama ditu tang enda ga perasan bisi kedai tok. Aku lalu nanya taukeh ke benung sibuk berapi, "nama tok kedai baru?" pia ko aku. Lalu di saut ia, "enda, udah 2 tahun aku bisnes ditu" ko iya. Mata udu ke bukai maya mansa ditu, nya kebuah enda tepeda ke sign board ke cukup besai madah ke nama kedai Mamak Malaysia. Gaga ati lebuh meda bungkus ke di tulis ia "nasi lemak". Alu di tanya aku, Nasi lemak tok?..."Auk" pia ko iya. Alu dibeli aku laban teteguk amat ke nasi lemak. Rega cukup murah, AUD 3.50 aja. Nti baka tok, tiap-tiap ari makai nasi lemak dia. Asai ia kira nyamai la laban lama enda makai nasi lemak. Kelimpah ari nasi lemak, kedainya bisi ga bejual mee goreng, nasi goreng, bee hoon goreng ngau bisi macam utai bukai. Mit aja kedai ia, engkanya aku enda perasan ngelamatu.

Mee kari ke ba gambarnya di empa aku ba Shopping mall ke bisi ditu sarinya. Kedai cina, tang engka cina ari China tauka Singapore. Cukup tetenguk aku ke laksa sarawak tauka mee kari. Lalu di order aku meenya. Asai ia enda jauh ari mee kari kitai din. Rega enda nemu agi nyebut laban ke ba mall. AUD 10 siti. Apuuu pia ko ati aku. Semadi ke tetenguk amat meh, enti enda nyamai aku makai utai bukai. Ditu pemakai cina sigi enda susah. Mau area baka sida Boxhill sigi alai sida cina berbisnes. Kawasannya lebih kurang baka Medan Jaya kitai ba Bintulu tang semua kedai sigi endur bansa cina bekedai.

Ari minggu ke empai lama aku bisi di bai kaban aku ngagai market Vietnam ko iya. Kumbai aku bula, tang udah aku datai din baru aku meda sigi amat. Menua tok pun baka Medan Jaya kitai din tang ia bisi market basah alai berjual sida ikan, manuk,capi, babi, sayur, buah ngau macam-macam agi. Kedai makai enggau grocery shop pun mayuh tang sigi ke nyelai ia, semua bansa Vietnam ke berniaga. Bisi ga bansa bukai tang kemayuh ia sigi bansa Vietnam termasuk berjual ba sebelah market. Nama tempat tok Footscray lebih kurang 5 km ari Melbourne City. Maioh orang Asia suka kitu laban mayuh product enggau pemakai kitai Asia ulih dibeli ditu. Sayau aku enda sempat ngambi gambar laban batery nyau udah ambis.

No comments: