Monday, April 6, 2009

MELBOURNE CITY






Aku bisi nurun ke Melbourne City ari enam tok tadi sekumbang ke udah seminggu lebih diau ditu. Ka meda menua din kenu ko jako. Tempat U endur aku belajar tok enda tentu besai menua ia. Bala kaban madah enti Melbourne din baru besai. Nya semak ka pukul 11 aku lalu nurun ke City ngena Tram. Aku meli Monthly tram ticket lalu ia ulih dikena ngagai semua zone lebuh maya ujung minggu. Nya me penyamai ia, enda iboh bebeli ke tram ticket baru. Pejalai enti ngena tram ngagai Melbourne City lebih kurang 30-40 minit. Kebuah ia lama laban ba City din laluan tram sama enggau kereta. Enti kereta jam, tram pun jam mega. Enti ngena kereta pelaba aku enda sampai 30 minit. Cukup manah menua Melbourne wai. Amat ko bala kaban, cukup besai. Mensia sigi cukup ia pemayuh. Lemai nyau pukul 5 aku lalu betemu ngau kaban aku lalau dibai ia makai ba China town. Dini-dini endur sigi bisi China town. Cukup mayuh bansa tok belelang ba serata dunia. Pemakai ia nyamai gak laban ke di panduk cina Hong Kong ko kaban aku. Tang siti masalah ia, perlu beratur dulu makai ditu laban ka ngambi turn. Restaurant ditu mayuh, tang enti chinese food sigi semampai penuh especially ujung minggu. Nya kebuah perlu ngambi turn dulu. Kadang-kadang ko kaban aku sampai 30-40 minit nganti baru ulih masuk ngagai restaurant.
Udah makai aku lalu ngambi kesempatan berjalai-jalai lalu sambil-sambil ngambi gambar. Mayuh gambar di ambi tang aku rindu ke gambar-gambar building lama ba sekitar Melbourne ditu. Gambar ke di attached ditu sekeda gambar ke di ambi aku maya ujung minggu sarinya. Mayuh agi, ila upload baru.

No comments: