Friday, April 10, 2009

BEJALAI KE BALLARAT WILDLIFE PARK AND SOVEREIGN HILL











u
Bejalai ngagai menua ke dikumbai Ballarat ujung minggu ke udah. Menua tok lebih kurang 1.30 - 2 jam drive ari Melbourne. Mayuh tempat ke manah ke selalu di lawa temuai enti datai ke Melbourne kitu bisi ba Ballarat tok tang aku sempat ngagai dua iti tempat aja ianya Ballarat Wildlife Park enggau Sovereign Hill. Ba Park dia mayuh amat jelu tang ke paling ti ka dipeda aku ianya Kangaroo. Kumbai aku ganas jelu tok, enda nemu jinak amat baka ke megai bala udok enggau mayau ke di tupi kitainya. Cukup friendly enggau udu kuat makai. Mayuh macam jelu ke bisi dia termasuk koala.

Siti agi tempat ke di lawa aku ianya sovereign hill. Tempat tok sigi enda tau miss enti bejalai ke menua Ballarat. Antara tempat ke paling famous ba menua Australia ditu. Sovereign hill is a living museum representing Ballarat's first golden decade following the discovery of gold in 1851. It is set outdoors on 25 hectares of an early goldmining site. Ia baka sigi town enggau building ke original agi bisi tegap berdiri dia. Bala bekerja begari baka orang dulu-dulu kelia. Cukup manah tempat tok...

6 comments:

Dom said...

kangaroo la ya deng..haha

FabuLouS F`ZaN said...

yuhu...kawan dgn kanggaru lah u deng :)....mun nya mati..jgn lupak embak bulunya ok..key i polah kolar suit i :)

Dom said...

f'zan:boleh deng..daginnya sekali i embak kelak..haha..mauk x?

FabuLouS F`ZaN said...

ishh...x mok..i dah x makan red meat sekarang...DIET ok...mok dpt potongan 20-18-20 OK....:)...( dpt ka fren? )apu...baka aneroxia aku deh...

-f-l-o- said...

Aku enda berani megai suba. Meda kangaroo & koala aja. Enggai kena ketup/tendang. Hahaha.

Dom said...

Ocy; enda ia nendang..cukup jinak jelu tok..nti mai pemakai aki ka ia semak ngau dik..