Sunday, April 26, 2009

Anzac Day






Ari enam ianya kemari (25/4/09), sida ba Australia ditu nyambut ari ke di kumbai Anzac Day. Ari Anzac Day tok udah diterang ke aku ba post ke udah. Basically, Anzac Day tok kira ngenang jasa bala tentera (kelebih agi bekas tentera ke kala ngari ke menua Australia berperang enda milih World War 1, 2 tauka dini-dini penyarut). Siti utai ke cukup ngasuh aku hairan enggau alit ati ianya baka aki (bekas tentera) ke berumur paling kurang 70 tahun agi cukup tegar enggau orang berbaris pama ia penyauh, pelaba aku bisi ka 3-4 km. Cukup di "appreciate" bala sida aki ke kala ngari ke menua Australia berperang. Cukup rindu meda bala sida berbaris lalu city mayanya endang penuh jamah mensia ke sama-sama ngulu pengawa tok.

2 comments:

-f-l-o- said...

25 aribulan ka? Ai? Nama kaban aku ari Melbourne sarinya ngumbai Anzac day dalam bulan 1? Iya saru pelaba aku. Siap chia kami makai biskut iya mayanya suba. Hahahah.. engka amat saru iya. :P

Dom said...

pretty sure bout that laban aku ngau org begau ngulu pgeraminya..haha..