Tuesday, April 14, 2009

Sembahyang Bahasa Indonesia di Melbourne




Sembahyang ari minggu sarinya sempena easter day. Laban ke enda nemu penungga Church ba Melbourne ditu, ninga Landlord aku ka sembahyang lalu ditanya aku dini alai. Dia ia nyaut aku ba Gereja Katolik St. Paschal tang sembahyang Indonesia ko ia. Nama nuan ka enggau. Nyau baka orang ke ngantuk di surung bantal, aku lalu beguai nyaut ka. Alai Gereja tok ba menua ke dikangau orang Box Hill. Box Hill tok alai kedai bala cina ke diau ba Victoria ditu. Semua kedai ke diau ba Box Hill tok sigi ungkup bansa cina termasuk kedai makai, grocery enggau office-office. Udah di bai Landlord sekali makai malam ditu sarinya. Dia aku meda Box Hill tok asai ke ba menua China laban urang ke mayuh diau dia sigi orang cina. Pemakai enda jauh ari menua kitai din ke di panduk bala cina.

Pama meh sempat sembahyang ngenang ke pengangkat Jesus ari mati. Nya nyau berkhotbah aku...hehe...Parai kitai...Nyau puas begiga ke church ba sebelah internet tang enda sure dini alai . Enda jauh ari rumah ke disewa aku bisi meh Church tang enda nemu pukul berapa service ia. Udah datai ba Church, sigi baka ke udah dipelaba ka aku, 99 percent sigi orang Indonesia. Terpaksa la tudah aku buat-buat macam orang Indonesia tadi.. haha..sut amat..Laban ke sembahyang dalam bahasa Indonesia, nadai penanggul laban faham utai ko sida. Udah ambis sembahyang, sida lalu bisi bejual baka ke selalu di gaga ba St. Anthony ba Bintulu. Berjual ke utai pakai ngau macam-macam agi. Sempat gak ngau orang bebeli ke pemakai Indonesia. Nah, cukup naka tu dulu..Ila nyambung baru...mupok aku..


2 comments:

-f-l-o- said...

Wah baka rami jak bunyi orang din. Enggi kami ditu penuh gerija sarinya tang nadai bejual utai laban nadai tanah endor bejual. Gerija semak pasar.

Udah cukup manah bisi missa bahasa.

Dom said...

haha..nya meh Ocy.tambah nadai option, laban empai nemu alai gereja ba pasar din..