Wednesday, April 8, 2009

NITE IN MELBOURNE





Nguji lepak maya malam ba Melbourne malam ari enam ke udah. Cukup idup menua tok maya malam especially malam ari lima enggau malam ari enam. Mensia cukup mayuh lalu ba endur China Town ko aku ba post ke udah cukup mayuh mensia. Bar enggau club mega cukup mayuh. Tang bar sida lebih kurang baka music cafe kitai din concept ia. Nadai ga kala nguji ngagai bar ke bisi live band. Malamnya alai endur aku lepak bisi live band tang mensia kelalu mayuh. Enda tentu ulih di dinga serta di peda live band ia.

Conclusion, menua tok cukup rami lebuh maya malam ari. Ari lima terutama ia. Enda nemu baka ni ko malam ari lima tok ila, laban kami di Australia ditu cuti ari lima sampai ke ari satu minggu dudi. Tang pelaba aku mayuh bala orang ditu bejalai ke pulau tauka ngaga trip ngagai menua bukai ba Australia. Tudah aku tok alu bedau bisi plan. Nka ngetat ke diri di rumah kin.haha..Mupok aku

3 comments:

Dom said...

auk,nya ndang org btu, tp ngikut lakinya di melbourne..ok, no hal, kelak i sampaikn salam..

Pala Tangga said...

Unggal,

Udah ensepi local brew sida dia - "Foster beer", ni asai iya sepi nuan banding enggau Stella tauka Jebom. Nyamai agi Stella sepi aku, Foster nya semak agi ke asai Heineken (enda entu ingat, kelia ke bisi ensepi)

Dom said...

Unggal Pala Tangga (minta ampun y, nda nemu nama),
Udah aku ensepi..ya ke ba betusun ba kayunya ia mehnya..bc sepuluh jenis beer cda ditu..ok ga asai aku..Nyamai agi ari jebom unggal laban enda masam...